| Termin | Efterår-vinter 2005-2006 |
| Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
| Uddannelse | STX |
| Fag og niveau | Naturvidenskabeligt grundforløb |
| Lærere | Ulla Andersen |
| Hold | 2005v |
| Beskrivelse | Ingen |
| Sidst opdateret | 2006-04-26 |
| Indhold |
Skolens notesamling til Naturvidenskabeligt grundforløb ( Solen - Lyset - Livet ) Kap 1: Fra Big Bang til solsystemet Kap 7: Vand Kap 9: Livet Arbejdsark om periodisk system, atomer og molekylers opbygning, urgasserne og saltes opbygning |
| Omfang | 20 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Lære sproget i biologi og kemi
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Fag |
Fag
Andre faglige elementer
|
| Indhold |
NVG-noter s. 45-52, arbejdsark, forsøgsvejledning |
| Omfang | 17 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Indblik i naturvidenskabelig arbejdsform, dia-gramforståelse/databehandling, eksperiment/databehandling.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Fag |
Fag
Andre faglige elementer
|
| Indhold |
Geo-gruppen: "Bacchus" en temabog om vin af Birgit Lund Henriksen m. fl. Mygind, Kemi 2000 C-niveau: 27-41 Diverse øvelsesvejledninger "Fysikbogen", Finn Elvekjær, Gads forlag, 2002, s. 153-162. |
| Omfang | 17 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionSelvstændigt arbejde med skriftligt produkt, formidle naturvidenskabeligt emne, mundtlig frem-læggelse. |
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Fag |
Fag
Andre faglige elementer
|