Termin | Vinter 2006 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Naturvidenskabeligt grundforløb |
Lærere |
Jesper Ruggaard Mebus
Poul Elmelund Ove Steen Nielsen Erling Bjerreskov |
Hold | 2006j |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2006-12-14 |
Indhold |
Notemateriale: 29-31 & 61-66 & 77-98 Kemi 2000 C: 126-131 & |
Omfang | 24 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Fag |
Fag
Andre faglige elementer
|
Indhold |
Fysik: Noter til NV, efteråret 2006, kap 2 og 3, side 12-15 Knud Erik Nielsen og Esper Fogh: Naturfag for 1.g, 1. udg. 2000, side 16 Søren Halse m. fl.: Naturfagsbogen 1, 2. udg. 1997, side 86-89 Naturgeografi: Noter til NV, 2006, side 32-38 og 41-60 Jensen m.fl.: Naturgeografi Kultur Menneske, 1. udg 1995, side 62-63 Gyldendals Nye Atlas Diercke Weltatlas, side 219 (Tsunami kort) |
Omfang | 27 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
At se, hvordan fysik og naturgeografi sammen kan belyse et emne som Jorden, vejr og klima.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Fag |
Fag
Andre faglige elementer
|
Indhold |
Noter og øvelsesvejledninger. Sammenligning af mus og elefant: http://www.fys.dk/perspektiv/per/tvaer/08tvaer/download/pertv_08s.pdf |
Omfang | 9 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Fag |
Fag
Andre faglige elementer
|