Termin | efterår 2006 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Almen studieforberedelse |
Lærere |
Lene Marie Andersen
Mette Foldager Anne Grethe Mølgård |
Hold | 2006y |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2006-12-19 |
Indhold |
Steen Beck og Hanne R. Beck: Gyldendals studiebog. 2005, kap. 1 og kap. 7. Wordhæfte/AM Diverse gruppeøvelser."Forlist i Stillehavet" Notatteknik: Studievejledningshefte. Diverse øvelser: Akrobatik, tillidsøvelser, samarbejdsøv. |
Omfang | 24.0 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Introduktion til gymnasiale arbejdsformer: Læsestrategier, lektielæsning, notatteknik
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Fag |
Fag
Andre faglige elementer
|
Indhold |
Steen Beck og Hanne R. Beck: Gyldendals studiebog. 2005, kap. 1 og kap. 7. Fif og fiduser af: Ellen Krogh: Skrivebogen (1994) |
Omfang | 9 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionEleverne opnår tryghed ved skolen; hinanden og de forventninger, de mødes med. Får indsigt i forskellige læringsstrategier. |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Artikel: Forlist i Stillehavet. Studiebogen Kap 7 Samarbejde og klasserumskultur. Notatteknik: Studievejledningshefte. Diverse øvelser: samarbejde og tillidsøv, akrobatik |
Omfang | 7.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionAt kende sig selv og opnå trykhed i klassen i teoretiske såvel som krestive forløb / timer. |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|