Termin | Sommer 2006 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Almen studieforberedelse |
Lærere |
Lars Winberg
Rikke Juel Enemærke Nils Bjåstad Poul Elmelund Bjarne Jeppesen |
Hold | 2005y |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2007-04-20 |
Indhold |
Ebbe Krogh & Finn Lykke Schmidt: Gys, splat & Freud. DLF 1994. Sd 20-26, sd 28-30, sd 34-35. Bret Ellis: "American Psycho" (uddrag). Leif Panduro: "Livet i forstæderne". Anders Bodelsen: "Signalet". Knud Erik Nielsen / Esper Fogh: Vejen til Matematik AB1, kap. III, s. 109-113 + 120-121. |
Omfang | 20 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Verificering af teorier på grundlag af konkrete undersøgelser.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Fag |
Fag
Andre faglige elementer
|
Indhold |
"Kemi 2000 A1" Helge mygind side 290-292 Øvelsevejledning til "Bestemmelse af pKs for melhylrødt ved spektrofotometrisk metode". Fysik: Spektrum II C. Claussen m.fl. side 96 - 107, 111 - 119, Link vedr. spektrofotometer. Matematik: http://www.sctknud-gym.dk/lrere/RE/Studieplan%201yMA/Additionsformler.pdf http://www.sctknud-gym.dk/lrere/RE/Studieplan%201yMA/Musik%20m%E5%20der%20til%20-%20Spektrum%202.pdf http://www.sctknud-gym.dk/lrere/RE/Studieplan%201yMA/S%E5dan%20konstruere%20du%20uendelighedsr%E6kken%20ved.doc http://www.sctknud-gym.dk/lrere/RE/Studieplan%201yMA/Trigonometri%202%20-%20Matematik%201.doc http://www.sctknud-gym.dk/lrere/RE/Studieplan%201yMA/Trigonometri%20omregnings-%20additions-%20og%20logaritmiske%20formler.pdf http://www.sctknud-gym.dk/lrere/RE/Studieplan%201yMA/Uendelighedsr%E6kken.pdf |
Omfang | 15 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionEleverne skulle inden for den givne ramme: udvælge, afgrænse, sætte sig ind i, behandle, dokumentere og fremlægge selvvalgte behandlede spørgsmål. |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Fag |
Fag
Andre faglige elementer
|
Indhold |
Fysik: Spektrum II C. Claussen m.fl. side 38 - 53 Matematik: http://www.sctknud-gym.dk/lrere/RE/Studieplan%201yMA/Additionsformler.pdf http://www.sctknud-gym.dk/lrere/RE/Studieplan%201yMA/Musik%20m%E5%20der%20til%20-%20Spektrum%202.pdf http://www.sctknud-gym.dk/lrere/RE/Studieplan%201yMA/S%E5dan%20konstruere%20du%20uendelighedsr%E6kken%20ved.doc http://www.sctknud-gym.dk/lrere/RE/Studieplan%201yMA/Trigonometri%202%20-%20Matematik%201.doc http://www.sctknud-gym.dk/lrere/RE/Studieplan%201yMA/Trigonometri%20omregnings-%20additions-%20og%20logaritmiske%20formler.pdf http://www.sctknud-gym.dk/lrere/RE/Studieplan%201yMA/Uendelighedsr%E6kken.pdf http://www.research.att.com/~njas/sequences/?q=0%2C1%2C1%2C0%2C1%2C0%2C0%2C1&sort=0&fmt=0&language=english&go=Search http://www.research.att.com/~njas/sequences/?q=0%2C1%2C-1%2C2%2C1%2C0%2C-2%2C3%2C-1%2C2%2C0%2C1&sort=0&fmt=0&language=english&go=Search http://www.pernoergaard.dk/ http://www.pernoergaard.dk/da/strukturer/uendelig/uindhold.html |
Omfang | 15 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionEleverne skulle inden for den givne ramme: udvælge, afgrænse, sætte sig ind i, behandle, dokumentere og fremlægge selvvalgte behandlede spørgsmål. |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Fag |
Fag
Andre faglige elementer
|