| Termin | Sommer 2007 |
| Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
| Uddannelse | STX |
| Fag og niveau | Biologi, C |
| Lærere | Jesper Ruggaard Mebus |
| Hold | 2006-08-01 bi/k |
| Beskrivelse | Ingen |
| Sidst opdateret | 2007-05-21 |
| Indhold |
Læreplanen biologi c Biologi på tværs. Nucleus forlag, Århus. Side 19-21 Økologi og biodiversitet. Gads Forlag Side 20 |
| Omfang | 1.5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Kernestof: Biologi på tværs: Side 22-27. Osmoseforsøg med gær |
| Omfang | 4.5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Biologi på tværs, Nucleus 1995: 27-32 & 38-43 E-L. Tybjerg-Petersen: Krop og træning (1992), Gyldendal: 6-30 Bente Schibye og Klaus Klausen (1995): Menneskets fysiologi: 170-175 |
| Omfang | 18 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Biologi på tværs, Nucleus. Side 89-118 |
| Omfang | 15 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Biologi på tværs. Side 114-124 |
| Omfang | 6 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Biologi på tværs, Nucleus. Side 139-160 & 163-171 |
| Omfang | 9.5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|