Termin | Sommer 2007 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Biologi, C |
Lærere | Jesper Ruggaard Mebus |
Hold | 2006-08-01 bi/k |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2007-05-21 |
Indhold |
Læreplanen biologi c Biologi på tværs. Nucleus forlag, Århus. Side 19-21 Økologi og biodiversitet. Gads Forlag Side 20 |
Omfang | 1.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Kernestof: Biologi på tværs: Side 22-27. Osmoseforsøg med gær |
Omfang | 4.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi på tværs, Nucleus 1995: 27-32 & 38-43 E-L. Tybjerg-Petersen: Krop og træning (1992), Gyldendal: 6-30 Bente Schibye og Klaus Klausen (1995): Menneskets fysiologi: 170-175 |
Omfang | 18 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi på tværs, Nucleus. Side 89-118 |
Omfang | 15 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi på tværs. Side 114-124 |
Omfang | 6 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi på tværs, Nucleus. Side 139-160 & 163-171 |
Omfang | 9.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|