Termin | Sommer 2007 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Biologi, C |
Lærere | Jesper Ruggaard Mebus |
Hold | 2006-08-01 bi/m |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2007-04-28 |
Indhold |
Kernestof: Pro- og eukaryote cellers generelle opbygning og funktion Biologi på tværs: Side 22-27 Osmoseforsøg med gær. |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Læreplanen biologi c Økologi og biodiversitet. Gads Forlag Side 18-23 |
Omfang | 1.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionForstå fagets styrker og svagheder |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi på tværs, Nucleus 1995: 27-38 & 61-69 Forsøg: Puls og blodtryk Vitalkapacitet og højde Peak-flow Rhymings steptest Respiration hos ørkenrotter |
Omfang | 17.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi: Hindkjær, P et. al.(1995): Biologi på tværs. Nucleus forlag, Århus. Side 39-46 & 71-80 Forsøgsvejledninger: Forsøg med ananas Forsøg med papaya |
Omfang | 27 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi på tværs, Nucleus 1995: 89-111. Film: Sagaen om livet |
Omfang | 12 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi på tværs. Side 105-117 |
Omfang | 6 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi på tværs 125-131 |
Omfang | 4.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi på tværs. Side 139-149 & 163-171 |
Omfang | 12 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|