Termin | forår 2008 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Biologi, C |
Lærere | Lars Brokmann Torup |
Hold | 2007-08-01 bi/2x |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2008-05-13 |
Indhold |
Biologi til tiden. 2.udg. Lone Als Egebo m.fl. Nucleus 2006. side 13 - 18, samt materiale om laboratoriearbejde, journal og rapportskrivning. |
Omfang | 4.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi til tiden. 2.udg. Lone Als Egebo m.fl. Nucleus 2006. Side 19 - 34 Ankerhus kostanalyseprogram Winfood 3,0, samt vejledning til kostanalyseprogram og rapport. |
Omfang | 10.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi til tiden. 2.udg. Lone Als Egebo m.fl. Nucleus 2006. side 35 - 50. Vejledning til vippespirometer og rapport |
Omfang | 21 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi til tiden. 2.udg. Lone Als Egebo m.fl. Nucleus 2006. side 63 - 82 |
Omfang | 7.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi til tiden. 2.udg. Lone Als Egebo m.fl. Nucleus 2006. Når vi vælger at få børn. side 83 - 100 Videoer: Gaja´s børn - om medfødte fysiske misdannelser og samfundes forhold til handicappede Medicinsk teknologi - Ønskebørn, om fosterdiagnostik. |
Omfang | 9 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi til tiden. 2.udg. Lone Als Egebo m.fl. Nucleus 2006. side 101 - 116, 149 - 162 Animationer fra nettet om DNA-replikation og proteinsyntesen, bl.a. fra Nucleus og Systime. |
Omfang | 10.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Biologi til tiden. 2.udg. Lone Als Egebo m.fl. Nucleus 2006. side 117 - 137 Vejledning til vandløbsundersøgelse og makroindeks. |
Omfang | 4.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|