Termin | Sommer 2008 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Idræt, C |
Lærere | Kirsten Bøegh From |
Hold | 2005 id/bv-2 |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2007-04-26 |
Indhold | |
Omfang | 6 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eleverne skal som resultat af forløbet:
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold | |
Omfang | 6 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eleverne skal som resultat af forløbet:
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Materiale vedr. tests og konditionsbestemmelse |
Omfang | 8 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
At arbejde med forskellige aspekter inden for sundhed: Kondition og puls, herunder udførelse af test til måling af eget konditionsniveau. Blive bekendt med og gennemføre konditionsfremmende aktiviteter.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold | |
Omfang | 6 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Opnå basalt kendskab til og analyse af musik som redskab og virkemiddel i idrætten. Arbejde med dans og bevægelser til musik.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Idræt C - teori i praksis, pp. 90-95 |
Omfang | 12 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
At eleverne forstår betydningen af opvarmning før en fysisk aktivitet.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|