| Termin | sommer 2008 |
| Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
| Uddannelse | STX |
| Fag og niveau | Idræt, C |
| Lærere |
Anne-Marie Nordtorp
Lene Andersen Bjarne Jeppesen |
| Hold | 2005 id/ky-2 |
| Beskrivelse | Ingen |
| Sidst opdateret | 2008-04-30 |
| Indhold | |
| Omfang | 6 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eleverne skal som resultat af forløbet:
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold | |
| Omfang | 6 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eleverne skal som resultat af forløbet:
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold | |
| Omfang | 8 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold | |
| Omfang | 7 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Opnå basalt kendskab til og analyse af musik som redskab og virkemiddel i idrætten. Arbejde med dans og bevægelser til musik.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold | |
| Omfang | 5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold | |
| Omfang | 11 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold | |
| Omfang | 10.5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionAt udvikle,afvikle og evaluere en disciplin efter eget valg. |
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Wolf m.fl.: C-det er idræt, Gyldendal 2005,s. 31-53 + materialesamling på nettet |
| Omfang | 12 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionJf. Bekendtgørelsen |
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold | |
| Omfang | 6 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionFokus på kropsbevidsthed,bevægelse til musik, ekspressivitet |
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|