Termin | sommer 2008 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Idræt, C |
Lærere |
Anne-Marie Nordtorp
Lene Andersen Bjarne Jeppesen |
Hold | 2005 id/ky-2 |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2008-04-30 |
Indhold | |
Omfang | 6 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eleverne skal som resultat af forløbet:
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold | |
Omfang | 6 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eleverne skal som resultat af forløbet:
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold | |
Omfang | 8 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold | |
Omfang | 7 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Opnå basalt kendskab til og analyse af musik som redskab og virkemiddel i idrætten. Arbejde med dans og bevægelser til musik.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold | |
Omfang | 5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold | |
Omfang | 11 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold | |
Omfang | 10.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionAt udvikle,afvikle og evaluere en disciplin efter eget valg. |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Wolf m.fl.: C-det er idræt, Gyldendal 2005,s. 31-53 + materialesamling på nettet |
Omfang | 12 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionJf. Bekendtgørelsen |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold | |
Omfang | 6 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionFokus på kropsbevidsthed,bevægelse til musik, ekspressivitet |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|