| Termin | Ikke angivet |
| Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
| Uddannelse | STX |
| Fag og niveau | Idræt, C |
| Lærere | Marianne Lausten Hansen |
| Hold | 2006-8-1 id/am-2 (3am id/2) |
| Beskrivelse | Ingen |
| Sidst opdateret | 2008-12-10 |
| Indhold | |
| Omfang | 6 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eleverne skal som resultat af forløbet:
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Eget materiale om kortlæsning og brug af kompas |
| Omfang | 8 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eleverne skal som resultat af forløbet:
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Egne ark om test. Løbebåndstest |
| Omfang | 6 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
At arbejde med forskellige aspekter inden for sundhed: Kondition og puls, herunder udførelse af test til måling af eget konditionsniveau. Blive bekendt med og gennemføre konditionsfrremmende aktiiteter.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold | |
| Omfang | 6 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Opnå basalt kendskab til og analyse af musik som redskab og virkemiddel i idrætten. Arbejde med dans og bevægelser til musik.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Idræt C - teori i praksis, pp. 90-95 |
| Omfang | 9 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
At eleverne forstår betydningen af opvarmning før en fysisk aktivitet.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold | |
| Omfang | 15 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
At eleverne opnår et grundlæggende kendskab til 3 forskellige boldspil
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|