Termin | Ikke angivet |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Idræt, C |
Lærere | Marianne Lausten Hansen |
Hold | 2006-8-1 id/am-2 (3am id/2) |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2008-12-10 |
Indhold | |
Omfang | 6 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eleverne skal som resultat af forløbet:
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Eget materiale om kortlæsning og brug af kompas |
Omfang | 8 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eleverne skal som resultat af forløbet:
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Egne ark om test. Løbebåndstest |
Omfang | 6 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
At arbejde med forskellige aspekter inden for sundhed: Kondition og puls, herunder udførelse af test til måling af eget konditionsniveau. Blive bekendt med og gennemføre konditionsfrremmende aktiiteter.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold | |
Omfang | 6 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Opnå basalt kendskab til og analyse af musik som redskab og virkemiddel i idrætten. Arbejde med dans og bevægelser til musik.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Idræt C - teori i praksis, pp. 90-95 |
Omfang | 9 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
At eleverne forstår betydningen af opvarmning før en fysisk aktivitet.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold | |
Omfang | 15 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
At eleverne opnår et grundlæggende kendskab til 3 forskellige boldspil
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|