Termin | 2007-2008 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Idræt, C |
Lærere |
Anne-Marie Nordtorp
Henrik Søgaard Hansen Poul Sørensen |
Hold | 2007-8-1 id/am-1 (2am id/1) |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2008-04-30 |
Indhold | |
Omfang | 8 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionIntroduktion til spil med bold |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Chris Macdonald: ’Drop BMI’ ’Politiken’ 11. 2. 2007 ’Konditionstabel –Hvad er et godt kondital?’ www.motion-online.dk Poul Sørensen: ’Teambuilding’ Spørgeguide 2007 |
Omfang | 30 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Udføre fysiologisk test (bib-test)
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Eget materiale, O-løbskort over Hunderup skoven |
Omfang | 7.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eleverne skal som resultat af forløbet:
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Musik fra de forskellige genre. |
Omfang | 6.0 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionArbejde med dans og musik. Opnå basalt kendskab til forskellige danse og kropsudtryk fra dansens historie. Kendskab til musik som redskab og virkemiddel i idrætten. |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Musikafspiller Logbog
|
Omfang | 9.0 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Forstå baggrund for opvarmningens betydning
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Rekvisitter til badminton og fodbold
|
Omfang | 13.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Badminton og fodbold:
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|