| Termin | Efterår - forår |
| Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
| Uddannelse | STX |
| Fag og niveau | Kemi, A |
| Lærere | Jan Geertsen |
| Hold | 2007-08-01 3KE |
| Beskrivelse |
Holdet er sammensat af elever fra to studieretninger (3x og 3z) |
| Sidst opdateret | 2008-05-27 |
| Indhold |
Mygind Kemi 1: H. Mygind, "Kemi 1", Haase, 1. udg. 1988 |
| Omfang | |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Opsummering/repetition af emner fra B-niveau: |
| Omfang | |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
1) Mængdeberegninger |
| Omfang | |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
1) Mængdeberegninger |
| Omfang | |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Mygind 2, s. 133-152 (Reaktionskinetik) |
| Omfang | 9 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Mygind 1, s. 84-91 (Opløsningers ledningsevne) |
| Omfang | 5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Uttrup, s. 8-35 |
| Omfang | 12 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Pilegaard Kemi H2, s. 98-106, 111-125 i uddrag |
| Omfang | 6 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Mygind 1, s. 99-104 (Heterogene ligevægte) |
| Omfang | 3 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|