Termin | Efterår - forår |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Kemi, A |
Lærere | Jan Geertsen |
Hold | 2007-08-01 3KE |
Beskrivelse |
Holdet er sammensat af elever fra to studieretninger (3x og 3z) |
Sidst opdateret | 2008-05-27 |
Indhold |
Mygind Kemi 1: H. Mygind, "Kemi 1", Haase, 1. udg. 1988 |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Opsummering/repetition af emner fra B-niveau: |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
1) Mængdeberegninger |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
1) Mængdeberegninger |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Mygind 2, s. 133-152 (Reaktionskinetik) |
Omfang | 9 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Mygind 1, s. 84-91 (Opløsningers ledningsevne) |
Omfang | 5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Uttrup, s. 8-35 |
Omfang | 12 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Pilegaard Kemi H2, s. 98-106, 111-125 i uddrag |
Omfang | 6 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Mygind 1, s. 99-104 (Heterogene ligevægte) |
Omfang | 3 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|