| Termin | Vinter 2006 |
| Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
| Uddannelse | STX |
| Fag og niveau | Matematik, B |
| Lærere | Peter Ole Dallmann |
| Hold | 2005 Ma/k |
| Beskrivelse | Ingen |
| Sidst opdateret | 2007-05-02 |
| Indhold |
Vejen til Matematik AB1 ti-89 Introduktion og eksempler |
| Omfang | |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionSikre grundlag for det videre arbejde med matematik. Sprog, notation, metode og elemntær betjening af grafisk lommeregner. |
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Vejen til Matematik AB1 |
| Omfang | |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionTilegnelse af formler og konkrete færdigheder |
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Vejen til Matematik AB1 TI-89 Intoduktion og eksempler |
| Omfang | |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionKonkrete færdigheder, bevisførelse højere ordens tænkning |
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold | |
| Omfang | 25 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Vejen til Matematik AB1 |
| Omfang | |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionKonkret færdigheder, bevisførelse , højere ordens tænkning |
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Vejen til matematik AB1 |
| Omfang | |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionBevisførelse, ræssonnementer |
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Vejen til Matematik AB1 |
| Omfang | |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionForståelse for matematiske modeller/modelering. Kritisk vurdering og anvendelse af modeller |
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|