Termin | Vinter 2006 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Matematik, B |
Lærere | Peter Ole Dallmann |
Hold | 2005 Ma/k |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2007-05-02 |
Indhold |
Vejen til Matematik AB1 ti-89 Introduktion og eksempler |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionSikre grundlag for det videre arbejde med matematik. Sprog, notation, metode og elemntær betjening af grafisk lommeregner. |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til Matematik AB1 |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionTilegnelse af formler og konkrete færdigheder |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til Matematik AB1 TI-89 Intoduktion og eksempler |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionKonkrete færdigheder, bevisførelse højere ordens tænkning |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold | |
Omfang | 25 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til Matematik AB1 |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionKonkret færdigheder, bevisførelse , højere ordens tænkning |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til matematik AB1 |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionBevisførelse, ræssonnementer |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til Matematik AB1 |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionForståelse for matematiske modeller/modelering. Kritisk vurdering og anvendelse af modeller |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|