Termin | Ikke angivet |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Matematik, A |
Lærere | Birgit Lund Henriksen |
Hold | 2005 MA/x |
Beskrivelse |
Her er samlet elevernes eksamenspensum |
Sidst opdateret | 2008-04-27 |
Indhold |
S.62-82+s.156-172,s.182-192,s194-197,s202-217,220-229 i Vejen til matematik AB1 Forlaget Hax +HOT noter |
Omfang | 28 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Tal og Geometri af Flemming Clausen, Poul Printz og Gert Schomacher, 1. udgave 1. oplag 1998. Læst s. 9-22 |
Omfang | 9 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Lærebogen : Vejen til matematik AB 1 Af Esper Fogh og Knud Erik Nielsen s. 162-172 m. |
Omfang | 4 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Lærebogen : Vejen til matematik AB 1 Af Esper Fogh og Knud Erik Nielsen s. 237-261 24 jan. , 31 jan, 2 feb, 7 feb., 9 feb,14 feb og 16. feb i alt 10½ time |
Omfang | 11 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
maT 1 af Jens Carstensen og Jesper Frandsen S.219-233 |
Omfang | 7 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Mat 1 Forlaget Systime 1997 |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til matematikken AB1: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh. |
Omfang | 3 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Trigonometriske funktioner: Vejen til matematikken A2: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh. s.40-47 |
Omfang | 6 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til Matematikken 2A af Knud Erik Nielsen og Esper Fogh s.57,60-62 |
Omfang | 40 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Målet med forløbet har været at indføre elever i differentialregningens verden.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
MAT 2A Systime udgivet 1998-1999 af Jens Carstensen og Jesper Frandsen |
Omfang | 24 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
MAT 2 Forlaget systime 1998-1999 af Jens Carstensen og Jesper Frandsen s.243-291 |
Omfang | 10.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
MAT 2A udgivet 1998-1999 forlaget Systime af Jens Carstensen og Jesper Frandsen s.263-283,289n-291, dog minus beviset side280m-282m MAT A1 stx udgívet 2005 forlaget Systime af Carstensen, Frandsen og Studsgaard s.222-224m,238m.-240, s255-257 Eksperiment 4 |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Gyldendals Gymnasiematematik 1. oplag 2007Grundbog A af Flemming Clausen, Gert Schomacker, og Jesper Tolnø Differentialligninger s.29-55,s. 65-75 s.201-205 m. |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
MAT A3 stx systime udgivet 2007 af Carstensen , Frandsen, Studsgaard Rumgeometri 1 kapitel 4 s. 98-123 Rumgeometri 2 kapitel 5 s. 126-151 Rumgeometri 3 A3 s. 206-217 m. |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|