| Termin | Vinter 2006 |
| Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
| Uddannelse | STX |
| Fag og niveau | Matematik, B |
| Lærere | Ove Steen Nielsen |
| Hold | 2006-08-01 Ma/j |
| Beskrivelse | Ingen |
| Sidst opdateret | 2007-04-20 |
| Indhold |
Kernestof: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh: Vejen til Matematik AB1, side 7-38, 40-45 og 48-56 |
| Omfang | 19 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Tal og parenteser
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Kernestof: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh: Vejen til Matematik AB1, side 62-85 og 88-89 |
| Omfang | 11 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eksempler på sammenhænge
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Kernestof: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh: Vejen til Matematik AB1, side 93-108 Supplerende stof: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh: Vejen til Matematik AB1, side 114-119 |
| Omfang | 8 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Ikke-grupperede observationer
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Kernestof: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh: Vejen til Matematik AB1, side 182-184 Supplerende stof: Jens Carstensen og Jesper Frandsen: Obligatorisk Matematik 1, side 90-99 |
| Omfang | 10 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Procentregning
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|