Termin | Vinter 2006 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Matematik, B |
Lærere | Ove Steen Nielsen |
Hold | 2006-08-01 Ma/j |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2007-04-20 |
Indhold |
Kernestof: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh: Vejen til Matematik AB1, side 7-38, 40-45 og 48-56 |
Omfang | 19 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Tal og parenteser
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Kernestof: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh: Vejen til Matematik AB1, side 62-85 og 88-89 |
Omfang | 11 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eksempler på sammenhænge
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Kernestof: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh: Vejen til Matematik AB1, side 93-108 Supplerende stof: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh: Vejen til Matematik AB1, side 114-119 |
Omfang | 8 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Ikke-grupperede observationer
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Kernestof: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh: Vejen til Matematik AB1, side 182-184 Supplerende stof: Jens Carstensen og Jesper Frandsen: Obligatorisk Matematik 1, side 90-99 |
Omfang | 10 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Procentregning
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|