Termin | Ikke angivet |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Matematik, A |
Lærere | Jesper Bang-Jensen |
Hold | 2006-08-01 MA/z (3z MA) |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2008-12-29 |
Indhold |
Vejen til matematik(Fogn & Nielsen 2005) Kapitel 1 |
Omfang | 15 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til matematik AB1 (Fogh & Nielsen 2005) kapitel 2 |
Omfang | 12 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til matematik AB1 s. 156-178 |
Omfang | 12 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til matematik AB1 side 182-231 |
Omfang | 20 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til matematik AB1 side 125-138, 238-262 |
Omfang | 10 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til Matematik AB1, side 93-121. |
Omfang | 10 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
At kunne analysere og beskrive et givent datasæt med statistiske metoder.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Jens Carstensen og Jesper Frandsen MAT 3A Kapitel 7 og 10 |
Omfang | 10 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Castensen og Frandsen MAT 1 kapitel 6. |
Omfang | 11 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til Matematik A2 Kapitel 1 |
Omfang | 8 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
- forståelse af parablers udseende
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Kernestof |
Omfang | 31.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
- at få forståelse for grænseværdibegrebet
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til matematik A2, Forlaget HAX, side 193-231 |
Omfang | 20 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Ubestemt integral, regneregler.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til matematik A2, side 119-159. |
Omfang | 18 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
- Regneregler for vektorer i planen
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Carstensen og Frandsen Mat 3A kapitel 2.s. 53- 82 |
Omfang | 8 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionAt beherske den basale teori/regneteknik for parameterkurver i planen. |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
|
Omfang | 15 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
At kunne løse simple første ordens differentialligninger vha separation af de variable.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|