Termin | Efterår 2007 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Matematik, B |
Lærere | Allan Birkegaard |
Hold | 2007-08-01 Ma/k (2k Ma) |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2007-12-31 |
Indhold |
Litteratur: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh: |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Tal og parenteser.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Litteratur: |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eksempler på sammenhænge.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Litteratur: |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Procentregning.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Litteratur: |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Ikke-grupperede observationer introduceres.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Litteratur: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh:
Opgaveark: Arbejdsark 1 og 2: Matematik formidlingsprojekt "Statistik i samfundet"
Web-steder, bl.a.: Danmarks Statistik: www.dst.dk SFI-Det nationale Forskningscenter for Velfærd (tidl. Socialforskningsinstituttet): www.sfi.dk |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Ikke-grupperede observationer fortsat.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|