Termin | Sommer 2008 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Matematik, B |
Lærere | Ove Steen Nielsen |
Hold | 2007-08-01 Ma/v (2v Ma) |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2009-01-06 |
Indhold |
Kernestof: |
Omfang | 18 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Tal og parenteser
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Kernestof: |
Omfang | 10 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eksempler på sammenhænge
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Kernestof: |
Omfang | 8 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Ikke-grupperede observationer
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Kernestof: |
Omfang | 10 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Procentregning
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Kernestof: |
Omfang | 10 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Linier
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Kernestof: |
Omfang | 12 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Cosinus, sinus og tangens
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold | |
Omfang | 12 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Matematisk behandling af måledata fra konditionsmålinger omfatende lineær regression og statistik.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Kernestof: |
Omfang | 11 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Funktionsbegrebet
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Kernestof: |
Omfang | 17 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eksponentialfunktioner
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|