| Termin | Sommer 2008 |
| Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
| Uddannelse | STX |
| Fag og niveau | Matematik, B |
| Lærere | Ove Steen Nielsen |
| Hold | 2007-08-01 Ma/v (2v Ma) |
| Beskrivelse | Ingen |
| Sidst opdateret | 2009-01-06 |
| Indhold |
Kernestof: |
| Omfang | 18 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Tal og parenteser
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Kernestof: |
| Omfang | 10 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eksempler på sammenhænge
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Kernestof: |
| Omfang | 8 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Ikke-grupperede observationer
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Kernestof: |
| Omfang | 10 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Procentregning
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Kernestof: |
| Omfang | 10 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Linier
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Kernestof: |
| Omfang | 12 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Cosinus, sinus og tangens
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold | |
| Omfang | 12 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Matematisk behandling af måledata fra konditionsmålinger omfatende lineær regression og statistik.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Kernestof: |
| Omfang | 11 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Funktionsbegrebet
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Kernestof: |
| Omfang | 17 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eksponentialfunktioner
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|