| Termin | Sommer 2007 |
| Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
| Uddannelse | STX |
| Fag og niveau | Matematik, B |
| Lærere | Peter Ole Dallmann |
| Hold | 2005 Ma/k |
| Beskrivelse | Ingen |
| Sidst opdateret | 2007-05-02 |
| Indhold |
Vejen til Matematik B2 s.9 - s. 44 |
| Omfang | 14 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Vejen til Matematik B2 s.49 - s 96 |
| Omfang | 20 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
På søndagstur i den logiske have, ABACUS 1991 s.5 - s.18 Veje til matematik A2 s. 303 - s.313 |
| Omfang | |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Lære hvordan forskellige typer argumenter er opbygget, vurdere argumenters gyldighed og genken-de den logiske form bag forskellige typer argumentation/bevisførelse. Herved skal der skabes en forståelse for forskellen mellem eksakte og ikke eksakte fag/videnskaber.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold | |
| Omfang | 10 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Vejen til matematik B2 s. 101 - s. 119 |
| Omfang | 20 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Vejen til matematik B2 Knud Erik Nielsen & jesper Fogh s.123-s.162 |
| Omfang | 30 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|