| Termin | Sommer 2007 |
| Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
| Uddannelse | STX |
| Fag og niveau | Musik, C |
| Lærere | Bjarne Kusk |
| Hold | 2006-08-01 mu/uy |
| Beskrivelse | Ingen |
| Sidst opdateret | 2007-04-24 |
| Indhold |
Grønager: "C-nøglen" s.30-34 + div. opgaver. |
| Omfang | 4.5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
At eleverne får basale færdigheder i akkordlære.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Tekst og musik til "Respect" med Aretha Franklin Tekst og node til "Mandela, Mandela" og "Aisha" Musikanalyse-opskrft |
| Omfang | 7.5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Arbejde videre på elevernes analyseredskaber m.h.p. projektarbejdet i faget.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Div. udleverede materialer (BK) om projektarbejde, projektets indhold, krav til projekt, skiftlig dokumentation og fremlæggelse. Derudover den mængde materiale af forskellig art, som grupperne indhenter omkring deres emne. |
| Omfang | 9 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Klassen udarbejder i grupper et projekt indenfor 2 overordnede emner:
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
"Another day in paradise" (Phil Collins) - div. noder og tekst |
| Omfang | 5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionArbejde videre med klassens disciplin og samarbejde omkring indstudering af et nummer med efterfølgende fremførelse for et publikum. |
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Gruppernes skr. dokumentation vedr. projektet. |
| Omfang | 7.5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Klassen for feedback og en samlet vurdering af deres projekt.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|