| Termin | Sommer 2007 |
| Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
| Uddannelse | STX |
| Fag og niveau | Naturgeografi, C |
| Lærere | Jesper Ruggaard Mebus |
| Hold | 2006-08-01 ng/a |
| Beskrivelse | Ingen |
| Sidst opdateret | 2007-04-28 |
| Indhold |
Atlas Kortblade |
| Omfang | |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Kernestof: Duus, K et al. (2000): Alle tiders geografi, Geografforlaget: Side 231-251 Lykke-Andersen, A.-L. (2006): Naturgeografi. Jorden og mennesket. Geografforlaget: Side 63-102. |
| Omfang | 25 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Kernestof: Naturgeografi: Livets udvikling Naturgeografi: Jorden og mennesket: 28-61 "Indsigt og udsyn": side 49-60 (Humanvidenskab) "Mennesket og magterne": side 15-22 (introduktion til naturfolksreligioner) Hartvig Larsen: "Vikingernes religion og livsanskuelse", Akademisk forlag 1990, side 36-43 (Skabelsesberetningen), side 110-121 (Kult), T32 (Vølse). |
| Omfang | 24 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Lykke-Andersen, A-L et al. (2006): Naturgeografi – jorden og mennesket. Side 167-178. |
| Omfang | 10.5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Lykke-Andersen, A-L et al. (2006): Naturgeografi – jorden og mennesket. Side 320-328 Natur, kultur, menneske side 248-249. |
| Omfang | 10.5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Lykke-Andersen, A-L et al. (2006): Naturgeografi – jorden og mennesket. Side 258-264 |
| Omfang | 4.5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Lykke-Andersen, A-L et al. (2006): Naturgeografi – jorden og mennesket. 200-212 |
| Omfang | 10.5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|