Termin | Sommer 2007 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Naturgeografi, C |
Lærere | Erling Bjerreskov |
Hold | 2006-08-01 ng/b |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2007-05-01 |
Indhold |
Læreplan Gyldendals Nye Atlas Diercke Weltatlas |
Omfang | 4.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Drøftelse af læreplanen.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Lykke-Andersen m.fl. (red.). GO Naturgeografi. Jorden og mennesket. 1.udg. 2006. S. 28-32, 41(fig.), 47(fig.), 58-62, 64-72, 75-81, 84-92, 104-10, 126-28 + 139-44. Diercke Weltatlas. Gyldendals Nye Atlas. |
Omfang | 18 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Formålet med dette forløb er, at I
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Føge & Hegner. Primus 1. 1.udg. 2005. S. 76-77. Føllesdal, Dagfinn m.fl. Politikens introduktion til moderne filosofi. 1.udg. 1995. S. 31 + 33-36. Lykke-Andersen m.fl. (red.). GO Naturgeografi. Jorden og mennesket. 1.udg. 2006. S. 146-48, 149-51, 157-60, 168-71, 178-84, 200-14, 269-72 + 276-80. Stern-rapporten. Information.13.11.06 (2s). Gyldendals Nye Atlas. |
Omfang | 16.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Formålet med dette forløb er, at I
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Lykke-Andersen m.fl. GO Naturgeografi. Jorden og mennesket. 1.udg. S. 261-64, 284-85, 299-304 + 313-18. Nielsen, Tom. Spanien – sommer, sol og SEAT. 1.udg. 2000. S. 78-90. |
Omfang | 12 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Formål:
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Lykke-Andersen m.fl. (red.). GO Naturgeografi. Jorden og mennesket. 1.udg. 2006. S. 218-27n, 242-45ø + 246-55ø. Gyldendals Nye Atlas. Diercke Weltatlas. |
Omfang | 7.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Formålet med dette forløb er, at I med fokus på Danmark
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|