Termin | 2008-06 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Naturgeografi, B |
Lærere | Jesper Ruggaard Mebus |
Hold | 2007-08-01 3Ng/1 |
Beskrivelse |
Link til c-niveau 2006-2007 for a-klassen: http://studieplan.emu.dk/gplan/offentlig_undervisningsbeskrivelse.do?id=526362
|
Sidst opdateret | 2008-05-22 |
Indhold |
Geografihåndbogen side 179-201 Naturgeografi, Jorden og mennesket 146-184 |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Naturgeografi, Jorden og menneket 218-240 & 242-253 |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Naturgeografi, Jorden og mennesket 186-212 |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Om planlægning: Naturgeografi, Jorden & mennesket. 340-348. Naturbeskyttelsesloven §1-3. Om byer: Naturgeografi, Jorden & mennesket. 320-338 Om GIS: Naturgeografi, Jorden & mennesket. 8-26 (selvstudie) Om Odense Havn: http://ww.odense.dk/odense/AgendaInternet.nsf/0/a578681ae51bcae5c1256f1d003bb736?OpenDocument Byomdannelse og lokalplan: Fyens Stifttidene 11/3 2006 Kronik: Overodnet planlægning: http://www.plan09.dk/NR/rdonlyres/C04FC587-77F9-48C1-BD74-F1B2A3A11DAB/0/Det_aabne_290607_low.pdf
Udvikling i stedet for afvikling - kronik af Direktør Henning Krustrup, Odense |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Per Werge og Per Sonne: Italien - mellem oliven og Olivetti, (GeoFocus, Geografforlaget): Side 4-64 Erik Bærentzen: Roms geografi, forlaget Spell, 2002: Side 8-20 |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
NAturgeografi. Jorden og mennesket: 104-144 |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Naturgeografi, naturen og mennesket side 27-62 Film. Viden om - Da livet skabte landet. |
Omfang | |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|