Termin | Ikke angivet |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | ANDET |
Fag og niveau | Psykologi, C |
Lærere | Gunhild Jensen |
Hold | 2007-08-01 3ps/1 |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2008-05-04 |
Indhold |
Anvendt psykologi. Martin Levander. Gad 1994. Kap 15 Social psykologi. DR dokumentar; Lydighedens dilemma |
Omfang | 9 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Den nye psykologihåndbogen. Gyldendal Uddannelse 1999; Kap 2. Bardommen som personlighedens fundament. Kap 3 Omsorgssvigt Kap. 7 Tænkning og sprog s. 130-142 TV2 dokumentar; Er du mors lille dreng.
|
Omfang | 13.5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Den nye psykologi håndbog. Gyldendal uddannelse 1999. Kap. 20 Sorg og kriser 361-377 Psykologiske perspektiver. Systime. Eksistentiel og humanistisk psykolog. side 68-88 Psykiske følger af vold og traumer og deres betydning for hverdagslivet af Ulrik Jørgensen, psykolog. 16 sider |
Omfang | 12 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Den nye psykologi håndbog. Gyldendal uddannelse 1999 Kap. 8 Identitetsdannelse i ungdomstiden. Side 164-179. Kap 11 Parforhold. Side 213-231 Kap 10 Livet i familien. S. 203-212 Martin Levander. Anvendt psykologi. Gad 1991. Kap 3. Behaviorisme s. 33-45 Ole Schultz Larsen. Psykologiske perspektiver. Systime 1996. Social indlæringsteori s. 65-66. Ole Schultz Larsen. Fem aldre. Systime 1999. Kap 8. Opdragelse, omsorg og daginstitution. S. 101-106=7 sider |
Omfang | 12 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|