| Termin | Ikke angivet |
| Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
| Uddannelse | ANDET |
| Fag og niveau | Psykologi, C |
| Lærere | Gunhild Jensen |
| Hold | 2007-08-01 3ps/1 |
| Beskrivelse | Ingen |
| Sidst opdateret | 2008-05-04 |
| Indhold |
Anvendt psykologi. Martin Levander. Gad 1994. Kap 15 Social psykologi. DR dokumentar; Lydighedens dilemma |
| Omfang | 9 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Den nye psykologihåndbogen. Gyldendal Uddannelse 1999; Kap 2. Bardommen som personlighedens fundament. Kap 3 Omsorgssvigt Kap. 7 Tænkning og sprog s. 130-142 TV2 dokumentar; Er du mors lille dreng.
|
| Omfang | 13.5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Den nye psykologi håndbog. Gyldendal uddannelse 1999. Kap. 20 Sorg og kriser 361-377 Psykologiske perspektiver. Systime. Eksistentiel og humanistisk psykolog. side 68-88 Psykiske følger af vold og traumer og deres betydning for hverdagslivet af Ulrik Jørgensen, psykolog. 16 sider |
| Omfang | 12 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Den nye psykologi håndbog. Gyldendal uddannelse 1999 Kap. 8 Identitetsdannelse i ungdomstiden. Side 164-179. Kap 11 Parforhold. Side 213-231 Kap 10 Livet i familien. S. 203-212 Martin Levander. Anvendt psykologi. Gad 1991. Kap 3. Behaviorisme s. 33-45 Ole Schultz Larsen. Psykologiske perspektiver. Systime 1996. Social indlæringsteori s. 65-66. Ole Schultz Larsen. Fem aldre. Systime 1999. Kap 8. Opdragelse, omsorg og daginstitution. S. 101-106=7 sider |
| Omfang | 12 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|