| Termin | sommer 2006 |
| Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
| Uddannelse | STX |
| Fag og niveau | Idræt, C |
| Lærere | Berit Waagner Nielsen, Rasmus Mejldal |
| Hold | 2005 id/x-2 |
| Beskrivelse | Ingen |
| Sidst opdateret | 2006-04-19 |
| Indhold | |
| Omfang | 6 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eleverne skal som resultat af forløbet:
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold | |
| Omfang | 6 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Eleverne skal som resultat af forløbet:
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Øvelsesvejledning |
| Omfang | 6 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
At arbejde med forskellige aspekter inden for sundhed: Kondition, styrke og bevægelighed. Herunder udførelse af test mhb. på vurdering af eget konditionsniveau. Blive bekendt med og gennemføre konditionsfremmende aktiviteter.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold | |
| Omfang | 8 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Opnå basalt kendskab til og analyse af musik som redskab og virkemiddel i idrætten. Arbejde med dans og bevægelser til musik.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Idræt C - teori i praksis, pp. 90-95 |
| Omfang | 9 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
At eleverne forstår betydningen af opvarmning før en fysisk aktivitet.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold | |
| Omfang | 11 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
-At få en god spilopfattelse og -oplevelse som grundlag for senere udvikling af spilforståelse.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|