Termin | efterår-vinter 2005-2006 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Matematik, C |
Lærere | Mette Juul Bang-Jensen |
Hold | 2005 ma/a |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret |
Indhold |
Knud Erik Nielse og Esper Fogh: "Vejen til Matematik C", HAX, 1. udgave 2005. Side 7-37 |
Omfang | 12 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Repetere og systematisere viden om grundlæggende regneregler. "Bogstavregning".
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Knud Erik Nielse og Esper Fogh: "Vejen til Matematik C", HAX, 1. udgave 2005. Side 43-58, 60-65, |
Omfang | 12 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionFra forståelse til anvendelse. |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Knud Erik Nielse og Esper Fogh: "Vejen til Matematik C", HAX, 1. udgave 2005. Side 145-161 |
Omfang | 7 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Fra eksemplarisk bestemmelse til algoritme
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Knud Erik Nielse og Esper Fogh: "Vejen til Matematik C", HAX, 1. udgave 2005. Side 75-87 |
Omfang | 9 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Systematisering af oplysninger.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Knud Erik Nielse og Esper Fogh: "Vejen til Matematik C", HAX, 1. udgave 2005. Side 167-177, 182-197, 202-209m, 210-211 |
Omfang | 18 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
ProgressionFra teori til praktisk anvendelse |
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|