Termin | Efterår-vinter 2005-2006 |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Matematik, C |
Lærere | Anne Grethe Mølgaard |
Hold | 2005 ma/n |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret |
Indhold |
HAX Mat.C side 7–9, 12-16, 21-28, 30-35 |
Omfang | 9 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Fra regning til algebra.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Talmateriale fra biologiforsøg med måling af vitalkapacitet. HAX Mat.C side 43-61 |
Omfang | 5 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Afkodning af forskellige sammenhænge.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
HAX Mat.C side 121-126, 132-136 GeoMeternoter Tips til beviser for trekantslinier |
Omfang | 9 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Konstruktion contra tegning og måling.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
HAX Mat.C 145-164 |
Omfang | 8 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Fra eksemplarisk bestemmelse til algoritme
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
HAX Mat.C 17-21, 63-65, 167-177, 182-197, 202-211 |
Omfang | 9 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Vurdering af forskellige vækstmodeller
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|