| Termin | Efterår-vinter 2005-2006 |
| Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
| Uddannelse | STX |
| Fag og niveau | Matematik, C |
| Lærere | Anne Grethe Mølgaard |
| Hold | 2005 ma/n |
| Beskrivelse | Ingen |
| Sidst opdateret |
| Indhold |
HAX Mat.C side 7–9, 12-16, 21-28, 30-35 |
| Omfang | 9 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Fra regning til algebra.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Talmateriale fra biologiforsøg med måling af vitalkapacitet. HAX Mat.C side 43-61 |
| Omfang | 5 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Afkodning af forskellige sammenhænge.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
HAX Mat.C side 121-126, 132-136 GeoMeternoter Tips til beviser for trekantslinier |
| Omfang | 9 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Konstruktion contra tegning og måling.
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
HAX Mat.C 145-164 |
| Omfang | 8 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Fra eksemplarisk bestemmelse til algoritme
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
HAX Mat.C 17-21, 63-65, 167-177, 182-197, 202-211 |
| Omfang | 9 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Vurdering af forskellige vækstmodeller
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|