Termin | 2g.- |
Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
Uddannelse | STX |
Fag og niveau | Matematik, A |
Lærere | Birgit Lund Henriksen |
Hold | 2005 MA/x |
Beskrivelse | Ingen |
Sidst opdateret | 2006-12-17 |
Indhold |
Vejen til matematikken AB1: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh. s.190-193 |
Omfang | 3 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Trigonometriske funktioner: Vejen til matematikken A2: Knud Erik Nielsen og Esper Fogh. s.40-47 |
Omfang | 6 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Emne hæfte Lige og Ulige - om grafers symmetri af Jørn Schmidt s. 3-12 |
Omfang | 6 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
I forløbet har eleverne frisket funktionsbegrebet op, og fordybet sig i bevisførelsen.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
Indhold |
Vejen til Matematikken 2A af Knud Erik Nilesen Og Esper Fogh s.57,60-62 MAT 2A af Jens Carstensen og Jesper Frandsen s. 16-30,s.32-38m.,s.42-47ø,s.49-50,s.53-60m.,s.67,70,s.116-121,s.123-131,s.134-136,s.138-141,s.144-147,150m.-154 MAT 2B af Jens Carstensen og Jesper Frandsen s.119-121 ø |
Omfang | 40 |
Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Målet med forløbet har været at indføre elever i differentialregningens verden.
|
Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|