| Termin | Efterår-vinter 2005-2006 |
| Institution | Sct. Knuds Gymnasium |
| Uddannelse | STX |
| Fag og niveau | Matematik, A |
| Lærere | Birgit Lund Henriksen |
| Hold | 2005 MA/x |
| Beskrivelse | Ingen |
| Sidst opdateret |
| Indhold |
MATEMATIK Kilder og kommentarer til LIGNINGERNES HISTORIE s. 17-27 Jens Lund : Regn med en skriver MATEMATIK I DET GAMLE ÆGYPTEN s.13-14, 16-18, 22-34,49-51 Munksgaards forlag 1. udgave 1. oplag |
| Omfang | 9 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
S. 7-45,48-51 i Vejen til matematik AB1 Forlaget Hax |
| Omfang | 15 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
S.62-82+s.156-172,s.182-192,s194-197,s202-217,220-229 i Vejen til matematik AB1 Forlaget Hax +HOT noter |
| Omfang | 28 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
MATEMATIK. Jens Carstensen :Matematik for HF-fællesfag s.80-86 Morten Overgaard Nilsen: Matema10k s.41-50 Jens Carstensen : Mat 1 s.278-282 m. |
| Omfang | 9 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
Gennem dette forløb skal I
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
Tal og Geometri af Flemming Clausen, Poul Printz og Gert Schomacher, 1. udgave 1. oplag 1998. Læst s. 9-22 |
| Omfang | 9 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|
| Indhold |
S. 125-132,138-147 i Vejen til matematik AB1 Forlaget Hax |
| Omfang | 8 |
| Særlige fokuspunkter |
Faglige mål
Almene mål
Progression
|
| Væsentlige arbejdsformer |
Produkter
Arbejdsformer
|